dinsdag 2 februari 2010

Lichtmis 02-02-2010

Omdat het lichtmis is heeft Jeannine pannekoeken gebakken.
De loodgieters die naast ons in ons Anneken haar huis bezig zijn heb ik ook enkele pannekoeken gedragen als opwarming in dit gure weer.
Op de terugweg ben ik gevallen ongeveer op de plaats waar de loodgieter stapt (eerst foto)


De polsband van mijn uurwerkt werd afgerukt.

Omdat mijn rechter middenvinger scheef stond dacht ik aan een gebroken vinger. Ik heb hem terug op zijn plaats gezet en mijn drie rechtervingers samen in een verband verpakt zodat de middenvinger op zijn plaats bleef. Op spoed in het ASZ bleek de vinger niet gebroken maar uit de kom gerukt door de val. De dokter heeft hem dan nog wat rechter gezet en een spalk geplaatst en samen met mijn wijsvinger ingepakt.
Dit moet ik zeker 14 dagen zo dragen omdat hij anders terug uit de kom kan geraken bij het plooien.
Prettige lichtmis,
Johan
(de pannekoeken waren héél lekker)

Geen opmerkingen: