zondag 18 oktober 2009

het is al van 3 september geleden...

dat ik nog iets op mijn persoonlijk "blogsken" gezet heb, maar ik heb het dan ook heel druk gehad de laatste maand:

De jaarlijkse dialysereis van de vzw nierpatienten asz moest nog zijn laatste voorbereidingen hebben en dan konden we vertrekken (van 26-9 tot 4-10) meer hierover vind je op

verder had ik toezicht (de metsers laten drinken) op de werf van onze dochter An die met haar man Kristof aan het bouwen is vlak naast ons.


De natuur was begin deze week in de war; de mussen waren nest aan het maken in de wintervoerbak waar ik de vogeltjes tijdens de winter zaden bijvoeder.
Er was door het zachte weer ook nog een late clematis tot bloei gekomen, maar de vriesnachten eergisteren en deze morgen hebben de nestplannen van de mussen verpest en onze clematis bloem zal ook maar een kort leven beschoren zijn.

1 opmerking:

Lebbercherrie zei

Tof om zien dat je terug post op je blog. Vind vooral de stukjes over de natuur tof.